Domov > Novinky > Obsah

Spotrebiteľského vnímania nákupné tašky

Jul 23, 2016

Maloobchodné nákupné tašky sú formou sekundárne obaly, ktoré sú poskytované maloobchodníkov (zdarma) pre zákazníkov ako prostriedok na prepravu tovaru. V Hongkongu, opätovné využívanie nákupných tašiek je bežným javom. Aké sú dôležité dôvody pre spotrebiteľov na používanie a opätovné použitie nákupné tašky? Aké sú používanie frekvencií rôzne druhy tašiek? Neexistujú žiadne publikovaných štúdií týkajúcich sa nákupných tašiek, preto tento prieskumná štúdia kladie za cieľ poskytnúť prvý pohľad smerom k spotrebiteľského vnímania nákupné tašky. Po kvalitatívnej práce, skladajúci sa z celkom 200 personally‐administered dotazníkov prieskumu na výber Hongkongu Mass rýchle dopravy (MRT) staníc v Hong Kongu. Cieľová vzorka zahŕňala mužov a žien vo veku 15 rokov alebo starší, rovnomerné rozdelenie každého pohlavia. Zistení vyplynulo, že väčšina opýtaných by chceli používať a opätovné použitie papiera nákupné tašky namiesto plastových nákupných tašiek. Okrem toho opýtaných požadovanú rôzne atribúty z papierových tašiek v porovnaní so plastové nákupné tašky. Nakoniec vzťah medzi trvania vedenie nákupného košíka a frekvencia opakovaného použitia rovnakého taška je označené.